Raketový štart Eduparku do sveta vzdelávania

Prípadová štúdia

Čo zapríčinilo raketový štart Eduparku do sveta vzdelávania? Celý priebeh vám sa dozviete v tejto krátkej prípadovej štúdii, ktorá je rozdelená do štyroch častí: vizuálna identita, web alebo eshop, na metóde platby záleží a dáta, dáta, dáta,…

Príbeh spolupráce so vzdelávacím centrom Edupark začal v apríli minulého roku. Prekvapila nás jasná vízia, originálna myšlienka a odhodlanie pustiť sa do budovania nového moderného brandu.

Názov a chytľavá doména edupark.sk bola veľkou výhodou už od začiatku a teda budovanie webu, vizuálnej identity a komunikačnej stratégie malo super základ.

Vizuálna identita

Prvým krokom bol výber farieb. Po krátkom dialógu sme sa dohodli za kombinácii odtieňov zelenej a bielej. Zelená má symbolizovať vzdelanie a inovatívnosť. Biela v kontexte vzdelávacej inštitúcie znamená porozumenie a istotu. Font písma nechal edupark na nás a my sme vybrali „Roboto“. Fresh moderný font, ktorý nie je prehnane výrazný ale ani úplne obyčajný.

S originálnym názvom, vybranými farbami a fontom sme sa mohli pustiť do práce. To sme ešte nevedeli koľko zaujímavostí (samozrejme v dobrom slova zmysle) táto spolupráca prinesie.

Návrh loga

Ďalším krokom bolo vytvorenie jendoznačného a ľahko zapamätateľného loga. Na základe hodnôt, vízie a myšlienky, ktorú Edupark ako značka chce komunikovať sme navrhli tieto 3 varianty a dodali ich s krátkym popisom.

Variant 1
Prvá varianta loga pre vzdelávacie centrum edupark

Logo znázorňuje strom, park, ktorý predstavuje rastúce vedomosti. Kmeň stromu je vymenení za informačné „i“, ktoré symbolizuje vzdelanie. Elegantné logo môže v kombinácii s unikátnym symbolom „stromu“ vzdelania nájsť využitie naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi. Logo pôsobí z troch variant najviac neformálne a priateľsky.

Variant 2
Druhá varianta loga pre vzdelávacie centrum edupark

Jednoduché typografické logo predstavuje eleganciu, spĺňa svoj účel a komunikuje seriózny charakter podnikania. V kombináci i so zvolenými farbami pôsobí veľmi čisto a bude sa používať najuniverzálnejšie.

Variant 3
Tretia varianta loga pre vzdelávacie centrum edupark

Kombinácia písmen E a P môže pôsobiť možno až pečaťovo, silne akademicky. Je to čisté, využitím špeciálneho písma to pôsobí majestátnejšie. Takisto ako aj predchádzajúce verzie je to veľmi elegantné a jednoducho využiteľné napr. ako vodoznak do rohov príspevkov na sociálne siete.

Výber loga

Pomerne jasný výber druhej varianty loga nás posunul o krok dalej a pokračovali sme tvorbou web stránky a propagačných materiálov.

Tvorba e-shopu

Po vytvorení vizuálnej identity Eduparku sme sa pustili do tvorby webstránky, ktorá slúži primárne na predaj online webinárov pre učiteľov a rodičov.

Landing page

Landing page webstránky obsahuje netradičné in-page menu, vedľa ktorého je umiestnené krátke predstavenie. Nižšie sme umiestnili blok, v ktorom sa nachádzajú základné informácie o ponuke a zameraní spoločnosti s ilustračnými foto. Do spodnej časti stránky sme umiestnili recenzie od zákazníkov a krátke predstavenie Eduparku v číslach.

Landing page vzdelávacieho centra edupark s originálnym dizajnom

Ponuka webinárov

Produktová podstránka je koncipovaná pomerne jednoducho. Menu sme presuhuli do hornej časi stránky. Nižšie sme umiestnili krátky popis, čo zákazníci v ponuke webinárov nájdu.

Samotné „karty“ produktov obsahujú len názov, krátky popis, základné informácie o webinári a presmerovanie na produktovú stránku daného produktu. Cieľom bolo, aby jednotlivé „karty“ komunikovali len základné a stručné informácie.

Stránka ponuky webinárov vzdelávacieho centra Edupark

Do spodnej časti všetkých stránok, ktoré sa týkajú produktov sme umiestnili kontakty priamo na lektorky, ktoré dané školenia vyučujú. To sa ukázalo ako výborný krok, nakoľko účastníci občas potrebujú konzultáciu o školení, ktorého sa chcú zúčastniť. Väčšina váhajúcich účastníkov si práve po telefonickej alebo mailovej konzultáii webinár zakúpila.

Stránka produktu

Stránka produktu obsahuje bližšiu špecifikáciu a informácie potrebné pre zákazníka, aby sa oboznámil s obsahom webináru. Layout stránky sme upravili tak, aby jednotlivé bloky komunikovali obsahovo rozdielne informácie.

Nižšie sa nachádza ponuka aktuálnych termínov, z ktorých si zákazník môže vybrať ten, ktorý mu najviac vyhovuje.

Produktová stránka e-shopu vzdelávacieho centra Edupark

Na metóde platby záleží

V skratke musíme spomenúť aj platobné metódy, ktoré Edupark používal a používa. Prvé nákupy prebehli pomocu štandardného bankového prevodu. Ako všetci vieme, nie je to úplne najjednoduchší proces platby, najmä pre technicky menej zručných užívateľov. Preto sme po dohode implementovali aj platobnú bránu, ktorá uľahčila a zrýchlila nákup. Tento krok zdvihol konverzný pomer transakcií takmer o polovicu.

Dáta, dáta, dáta…

Spolupráca s Eduparkom bola príjemná a profesionálna. Po predstavení webu sme ponúkli možnosť nastavenia sledovania pohybu užívateľov a zberu dát z webu prostredníctvom Google analytics a Facebook pixel. Po krátkom dialógu, kde sme si povedali, čo sú výhody a aký by bol prínos, sme dostali zelenú a pustili sme sa do toho.

To, že to prínos naozaj bol, asi nemusíme ani spomínať. Porovnávanie výsledkov a prispôsobovanie marketingovej stratégie na mesačnej báze prinieslo svoje ovocie v podobe výborného konverzného pomeru.

Ďakujeme, že môžeme byť súčasťou ich úspešného príbehu a sledovať raketový štart Eduparku do sveta vzdelávania. Prajeme veľa úspechov a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email